Συχνές Ερωτήσεις

Σε πόσες μέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;

ΕΛΛΑΔΑ : H αποστολή των προϊόντων γίνεται αυθημερόν ή την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα εφόσον τα προϊόντα υπάρχουν σε άμεση διαθεσιμότητα και παραδίδονται εντός 1-2 ημερών για περιοχές εντός Κρήτης και 1-3 εργάσιμων ημερών για παραγγελίες εκτός Κρήτης από τη συνεργαζόμενη εταιρεία courier .

ΚΥΠΡΟΣ : Τα προϊόντα παραδίδονται μέσα σε 1-3 ημέρες

Αφού αποσταλεί η παραγγελία από την εταιρεία μας, λαμβάνετε ενημερωτικό email με τις πληροφορίες αποστολής του δέματος σας.

Με ποιες εταιρείες courier συνεργάζεστε;

ΕΛΛΑΔΑ : Συνεργαζόμαστε με τη Γενική Ταχυδρομική και την ΕΛΤΑ courier

ΚΥΠΡΟΣ : Συνεργαζόμαστε με τη Γενική Ταχυδρομική 

Ποια είναι τα έξοδα αποστολής;

ΕΛΛΑΔΑ : Παρέχουμε ΔΩΡΕΑΝ έξοδα αποστολής για όλες τις παραγγελίες εντός Ελλάδας από 69€ και άνω! Σε διαφορετική περίπτωση το κόστος ανέρχεται στα 4€ έως 2 κιλά και αυξάνεται 1€ ανά κιλό!

ΚΥΠΡΟΣ : Γενική Ταχυδρομική  (Express Delivery /1-3 Days) με κόστος αποστολής 15€ έως 2 κιλά και αυξάνεται 4,5 € ανά κιλό!

Θα ήθελα να πληρώσω μέσω τραπεζικής κατάθεσης. Με ποιες τράπεζες συνεργάζεστε;

Συνεργαζόμαστε με την τράπεζα Πειραιώς:

TΡΑΠΕΖΑΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣΙΒΑΝ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣΟRO BY SS O.E.GR9601714330006433167302110

Όνομα Δικαιούχου: Οro by Ss O.E.

Για παραγγελίες που εξοφλούνται μέσω τραπέζης παρακαλώ πολύ όπως μας στείλετε με e-mail το αποδεικτικό αυτής στο info@orobyss.gr  Ως αιτιολογία στο καταθετήριο παρακαλείσθε να γράψετε τον αριθμό της παραγγελίας σας. Η κράτηση των προϊόντων ορίζεται σε 2 ημέρες από την ημέρα της παραγγελίας και ακυρώνεται σε περιπτώσεις μη καταβολής του ποσού της παραγγελίας στο οριζόμενο χρονικό διάστημα.

Πως ενημερώνομαι για την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Όταν η παραγγελία σας φύγει από εμάς θα λάβετε email με τις πληροφορίες αποστολής της παραγγελίας σας. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να αναζητήσετε την εξέλιξητης παραγγελίας σας με τον αριθμό αποστολής που θα σας δοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών.

Μπορώ να έρθω από την εταιρεία σας να παραλάβω την παραγγελία μου και να ψωνίσω;

Οι παραγγελίες σας εξυπηρετούνται μέσω του eshop και παραδίδονται μέσω courier, ωστόσο φυσικά υπάρχει η δυνατότητα να μας επισκεφθείτε στο φυσικό μας κατάστημα στο Γαζί, προάστιο του Ηρακλείου Κρήτης και συγκεκριμένα στην οδό Παγωμένου Χαραλάμπη 71, με τ.κ. 71414.

Τα προϊόντα που εξαντλημένα πότε θα είναι ξανά διαθέσιμα;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να σας ενημερώσουμε αν υπάρχει περίπτωση εκ νέου παραλαβής του προϊόντος που ενδιαφέρεστε και πότε υπολογίζεται αυτό. 

Μπορώ να αλλάξω το προϊόν που παρέλαβα;

Μπορείτε να αλλάξετε το προϊόν που παραλάβατε για ένα διαφορετικό μέγεθος, χρώμα ή σχέδιο μέσα σε 15 ημέρες από την παραλαβή της αρχικής σας παραγγελίας, με τη συνεργαζόμενη με εμάς εταιρεία ταχυμεταφορών. Τα έξοδα μεταφορικών για την επιστροφή του προϊόντος ωστόσο τα χρεώνεται ο πελάτης.

Επιστροφή χρημάτων γίνεται;

Δυστυχώς δεν υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων εκτός και αν το προϊόν θεωρηθεί ελαττωματικό. Σε περίπτωση μη εύρεσης εναλλακτικού προιόντος δίνεται η επιλογή ”δέσμευσης του ποσού” και εξαργύρωσης αυτού σε μεταγενέστερο στάδιο.

Η εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα του ελαττωματικού προϊόντος στον καταναλωτή, το ταχύτερο δυνατόν και το αργότερο εντός δεκαπέντε (15) ημερών, το ποσό το οποίο οφείλει στον αγοραστή. Η προθεσμία αρχίζει από την ημέρα που η εταιρεία έλαβε τη δήλωση υπαναχώρησης.

Έχω μια δωροεπιταγή, πως μπορώ να την εξαργυρώσω;

Μπορείτε να εξαργυρώσετε το ποσό της δωροεπιταγής σας μέσω του eshop της εταιρείας μας, με τη χρήση του κωδικού είτε στο φυσικό μας κατάστημα. Ο κωδικός της δωροεπιταγής μπορεί να εξαργυρωθεί μια φορά έως την ημερομηνία λήξης της. 

Πως θα μπορούσα να επικοινωνήσω μαζί σας ;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω του email μας info@orobyss.gr και Δευτέρα έως Σάββατο, τις ώρες λειτουργίας του φυσικού μας καταστήματος στο τηλέφωνο επικοινωνίας 2810 291118 ή στο 6976795106

Ωράριο Λειτουργίας:

Δευτέρα -Τετάρτη 9:00-14:00

Τρίτη – Πέμπτη- Παρασκευή 9:00-14:00, 17:00-21:00

Σάββατο 9:00- 15:00